Cancellation policy

Sommige artikelen in onze winkel kunnen je worden aangeboden in de vorm van een abonnement, een pre-order of uitproberen voordat je tot aankoop overgaat. In het annuleringsbeleid wordt uiteengezet hoe je dit soort aankopen kunt wijzigen of annuleren.
Abonnementen
Wanneer je een abonnement koopt, krijg je herhaalde bezorgingen. Deze zijn gebaseerd op de looptijd van het abonnement en de frequentie die je zelf selecteert.
Je betaalgegevens worden veilig bewaard en bij elke bezorging wordt een bedrag geïncasseerd, tenzij je ervoor kiest alles vantevoren te betalen.
Sommige abonnementen worden aan het eind van de looptijd automatisch verlengd. Als je een abonnement niet wil verlengen, kun je het opzeggen.
Als je je abonnement wil opzeggen of wijzigen, kun je dat op elk gewenst moment doen. In de mails met bestelbevestiging staan links naar je bestellingen. Je kunt je abonnement daar beheren.
Zie ons retourbeleid voor meer informatie over retouren en terugbetalingen.
Pre-orders
Wanneer je een pre-order koopt, betaal je voor een product dat niet op voorraad is of dat binnenkort beschikbaar is maar nog niet in de voorraad is opgenomen. Mogelijk incasseren we bij de checkout nog geen betaling of een gedeeltelijke betaling, slaan we je betaalmethode op en incasseren we het volledige of resterende bedrag op een latere datum.
Je kunt een gedeeltelijk betaalde pre-order die nog niet is afgehandeld annuleren. Als de bestelling is afgehandeld, kun je de bestelling niet annuleren, maar je kunt wel een (gedeeltelijke) terugbetaling vragen. Zie ons retourbeleid voor meer informatie over retouren en terugbetalingen.
Uitproberen voordat je tot aankoop overgaat
Wanneer je een artikel koopt om eerst uit te proberen, autoriseren we je betaalmethode voordat we de bestelling afhandelen. Je krijgt een bepaalde termijn om te beslissen of je het artikel wil houden. Als die termijn is afgelopen en je hebt het artikel niet geretourneerd, incasseren we het volledige bedrag via je betaalmethode.